4. Min historia med star stable

Kategori: Allmänt

Min historia med star stable började när jag efter att ha fått datorspelen Starstable av en kompis och för att läsa lite om dem så googlade jag namnet och kom åt Starstable.con. Spelet var ej lanserat men man kunde skicka in sin e-mail och få veta när spelet skulle släppas eller så kunde man till och med få chansen att bli testryttare. Testryttare i sig innebar att man skulle spela spelet som vanligt och man skulle rappotera in buggar eller liknande. Cirka tre till två veckor innan spelet släpptes så fick jag chansen och blev testryttare (valdes väl ut två i veckan under cirka 4 veckors tid, ej säker.) 
Det var väl så min historia på sso började, jag var med i olika klubbar innan jag hamnde i DBC där jag tom blev delägare innan jag efter många om och men valde att gå ur pga mitt irl liv. Hade egen klubb ett tag innan jag kom tillbaka för att sedan åter igen försvinna. Efter det så har jag vandrat fram och tillbaka i olika klubbar tills jag nu är fast i Pixel Pandas, där har jag bland annat tre av mina närmaste vänner. Och här är jag nu, snart tre år senare.
 

Kommentarer

  • liv mountainberg

    coolt att vara test ryttare :o det skulle ja viljat va

    2014-03-30 | 20:38:03
  • liv mountainberg

    coolt att vara test ryttare :o det skulle ja viljat va

    2014-03-30 | 20:38:08

Kommentera inlägget här: