Day 4. Min historia med StarStable

Kategori: Allmänt

Jaa ni, jag höll faktiskt på med lufthästar förut och hade ett stuteri. Hade även en kompis som höll på med samma sak, en dag frågade hon väl om ja spelade sso, men det gjorde jag inte så kollade in spelet, dock var det "inte tillgängligt i mitt land" då ännu, så tror jag väntade en månad. Detta var på sommarlovet 2012, så tror jag kunde göra ett konto i slutet på juli / början av augusti. Sen gick det väl några veckor innan jag blev SR, och redan efter en vecka som SR träffade jag min första riktiga vän på sso. Nathalie Starstorm. Oj vad roligt jag hade med henne. Efter ett tag kom Saga Sunstar in i min bekantskap och vi tre bildade snabbt ett gäng på tre som kom att hålla ihop till i början på 2013, då Nathalite's SR tog slut och hon inte fick köpa nytt. Där med sjönk kontakten med henne, även om vi körde Transformice tillsammans. I den vävan träffade jag Lucy Nightson och gick med i hennes klubb. I den klubben träffade jag många vänner, men lämnade efter ett tag Fire Stars Club av andra orsaker. Levde livet den våren, gick ut 6:an, sommarlovets början var bland det bästa. Lärde mig mycket första delen av 2013. Sen i juli träffade jag kvinnan ja beundrat ända sen vårt första möte och blev faktiskt hennes vän, tro det eller ej.
Och resten vet ni antagligen :3
 
Ja, jag glömde att berätta om Ocean Swans, en klubb jag var delägare i en tid, vi hade hemskt roligt, ljuva minnen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: