Min bästa vän

Kategori: Allmänt

Detta inlägg är önskat av Denise Snowbear.

Jag har många bra vänner, men jag måste nog välja bara två att skriva om idag.
Kvinnan kallad Broo
Denna människa är, förutom min hund, orsaken till att jag kämpar vidare genom alla svårigheter som jag drabbas av varje vardag. Hon är en extremt bra vän som lyssnar när man behöver tala ut. Det finns många saker om mitt liv som bara hon känner till om. Om hon än ibland sticker iväg med sina gamla vänner när man skulle behöva henne, och att man lyckas bli sur på henne varje dag. Så även om hon inte känner likadant, så är hon den bästa sak jag känner, Kossan Highland.
En sak vet jag, och det är att man inte behöver få någonting av en människa för att tycka hemskt mycket om den som vän. Om man gör något för en vän, behöver man inte vänta sig något i gengälld, eftersom att man vet att den är hemskt tacksam för det man gjorde, utan att den behövt säga ett enda ord.
Apan Sunstar
Saga är faktsikt en av dem som jag inte har en aning om hur vi träffades. Men det spelar ingen roll, för vi har haft roligt hela tiden då vi har umgåst! Du är en sann glädje-spridare med en massa saker att säga. Vet inte vad jag ska säga, som jag nyss sa till Broo, har massor att skriva, men hjärnan blir tom när jag sätter mig ner för att skriva upp alla dessa saker. Hur som helst så har jag faktiskt en häst på G, som kommer att döpas efter dig. Wildsoul. Din själ är lika vild som en mustang på de öppna slätterna. Du vet att jag finns där för dig ifall du behöver prata.
 

Kommentarer

  • Brooke Highland

    Jag älskar dig! Glöm aldrig det <3

    2014-03-24 | 14:57:15
    Bloggadress: http://riverland.blogg.se
  • Sagis da Körven

    Amen sluta Elaine det är nog jobbigt med att jag e förkyld, nu blir jag tårögd! ;__;<3<3 Asså skrev ett inlägg tidigare idag om just dig ehe xD Men liksom jag kan bara inte beskriva med ord, känslor eller så hur underbar du är!

    2014-03-24 | 20:50:36
    Bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
  • Sagis da Körven

    Min favoritras är nu Mustang<3

    Och jag har nog läst detta ungefär femtioelva ggr nu. Kan det snart utantill. Och varje gång jag mår dåligt kommer jag länka in till detta inlägg och se vilken bff jag har, den bästaste. Just nu vill jag springa fram till dig o krama dig. För när du är inloggad så skiner jag alltid upp som den starkaste sol. Du är min stjärna som gör mig till en sol. Stjärnan och Solen, Grisen och Apan. Det är bara 4 namn, men betydelsen i dom är så mycket mer än bara 2 namn. Det är minnen, det är glädje och lycka värt guld. Just nu sitter jag här och tittar ut genom fönstret, shiet vad de regnar! Men... det är så lockande, att hoppa ur fönstret och bara åka till stället där du bor! Jag vill följa med dig till skolan och kunna leva livet.

    Just nu mår jag väldigt dåligt, jag är jätteledsen men jag vet inte vrf. Jag saknar allt och alla. Och VARENDA dag när vi inte har chattat får jag gråten i halsen. Saknaden. Saknaden av att få prata med dig. Få kunna skratta ut. Jag skulle gärna bryta armbågen igen för att få träffa dig irl. Åååh... Det är en dröm för livet... Jag ser framför mig att vi för första gången träffas irl. Springer fram till dig och vi börjar prata om allt och inget och vi går till skolan tsm varenda dag och..och... Och allt det!

    Jag är så orolig just nu, jag är orolig för mina husdjur, för hästarna, för människor, saknar allt och alla och mina känslor går liksom kors och tvärs. Dom krockar och sedan när dom går vidare kmr dom tbx snabbt som blixten. Jag kan inte styra mig själv längre. När jag berättar något irl hur jag känner så är det egentligen falskt. För innerst inne säger jag alltid: Nej, jag vill inte.
    Jag vill skrika håll käft och sluta bry er!, men då skulle jag kalla mig själv en svikare. Vad jag än gör blir fel irl. När jag stannar hemma från skolan är det dåligt, när jag går till skolan är det dåligt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Men varje kväll när jag läser detta får jag en känsla, en ooovaaanlig känsla för min del. Känslan kallad hopp. Hoppet för livet.

    När jag blir stor ska jag köpa en mustang. Vet du vem jag ska döpa den efter? Dig. Hon ska heta Elaine. Och om hon får ett föl ska han/hon heta Riverforce. Och jag ska även köpa en Gris. Och jag kommer ALDRIG glömma detta du skrivit.

    det hjälper mig mer än vad du tror. Det kommer hjälpa mig genom hela livet.



    Elaine, du var mina första vän på sso. Sedan dess har du faktiskt alltid funnits hos mig. Det kan jag aldrig tacka nog för. Varje gång du är inne springer jag runt för att leta efter dig. Om du inte svarar i chatten dampar jag i chatten.

    Du kommer alltid vara bäst, för evigt, för alltid!<3

    2014-03-25 | 21:17:36
    Bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se

Kommentera inlägget här: