Svar på frågestunden

Kategori: Allmänt

Denise Snowbear 
1. Hur kommer det sig att du började blogga med Elaine? - Jag övertalade henne, säger hon i alla fall ;)
2. Skulle ni kunna skriva ett inlägg var med rubriken "Min bästa vän"? - Det borde vi kunna göra, ^^
3. Hur många hästar har du? - Just nu är det totalt 17 stycken (planer på flera, minst en ponny)
4. Hur många hästar har du skickat iväg till hästön? - Det är mellan 9 och 11 stycken på hästön just nu. 
5. Hur mycket sc har du haft som mest? - Mellan 4.000 och 6.000. 
6. När träffades du och Elaine för första gången? - September 2012, januari/februari 2013 och sedan juli 2013 då
vi blev vänner
7. Vem är din bästa vän? XD - Kan inte svara på det.. De är alla underbara på sina små sätt
8. Bästa artisten? - Queen och Bryan Adams kommer alltid ligga mig varmast om hjärtat.
9. Bästa filmen? - Oj, har sett över 400 - 500 filmer.. Men måste nog säga att Hitta Nemo är en klar favvo
10. Rider du IRL? - Har gjort, tom haft foderhäst. Men valde att sluta pga skolan.. Och har inte kunnat ta upp det efter det. 
 

1. Vad gör du när du inte spelar fritid? - Pluggar, umgås med kompisar, glor på Supernatural eller någon annan serie/film
2. Vilket har varit ditt livs sämsta köp i sso? - Bra fråga, men det var nog då jag köpte två-tre ponnys samtidigt.
3. Vad ångrar du mest av allt i sso? - Alla bråk som gjort mig osams med folk..
4. Om du var tvungen att sälja en häst, vilken? - Min ljusa Achaltekeer Lemontear
5. Varför valde du namnet Brooke Highland? - Frågan är inte varför, utan varför inte ? ;)
6. Varför valde du namnet Dreamdancer till din starthäst? - Mycket bra fråga, det vet jag inte. Men det passar min gris extremt bra xD
7. Vilken frissa gillar du mest i sso? - Det är nog den jag har nu, korta rödhåriga ifrån figge :)
8. Hur många hästar har du samanlagt haft? - Oj...23 stycken tror jag O__o
9. Hur mycket brukar du spela per vecka? - Det är lite varje dag, hur lång tid beror på humöret och hur mö plugg jag har. 
10. Vad är roligast med sso? - Förutom att umgås med de bästa som tex El, Alex, Tai, de gamla dårarna ifrån DBC och ett antal till så är det väl huvuduppdragen. 
11. Vad är tråkigast i sso förutom levling? - G.E.D's dagliga
12. Det sämsta du kan komma på med sso? - Det finns en hel del brister. Men annars är dt väl att det tar sådan tid med huvuduppdragen och liknande
13. Om du bara fick välja en uppdatering till sso, vad skulle du vilja ha? - Att kunna ha alla hästarna i en hage och se dem vandra runt där fridfullt
14. Vad heter du irl? - Caroline Elaine Margaretha
15. Ditt bästa minne i sso? - Jag har extremt många, men tiden i DBC var bland den bästa.
16. Vilket är ditt drömyrke? - oj, ingen aning
17. vilket husdjur tycker du blivit mest lyckat i sso förutom hästar? - gillar inte husdjuren (a)
18. Vad tycker du om skördebygden och dess innehåll? - Jag gillar det väldigt mycket och är bosatt där ^^
19. Har du någon gång funderat på att sluta eller ta en paus från sso? - Aldrig funderat på att sluta, men haft paus till och från. 
20. Träd/buske - Träd
21. Hav/träd - havet
22. Hur länge kan du hålla andan irl? - Oj, kan knappt andas via näsan alls ibland
23. Har du någon gång sminkat dig, med vilket smink och vid vilket/vilka tillfällen? - maskara och ögonskugga, men tål det inte så har lagt av med. 
24. Om du fick chansen, skulle du vilja bli USA:s president? - Aldrig, inte prata inför folk
25. Vill du ha en monarki eller republik i Sverige? - eh? 
26. Spelar du andra onlinespel, isf vilka? - Har spelat runescape men ej längre, men stallet.se och liknande
27. Älskar du att läsa? - Det bästa som finns
28. Äppelpaj/Kladdkaka? - Kladdkaka
29. Själv föredrar jag äppelpaj - Kladdkaka
30. Har du hamnat i sjukhus, isf vad hände? - Ramlade och slog upp under knät, så fått sy det.. Men inget allvarligt
31. Tror du på vampyrer, varulvar, spöken och enhörningar? - Enhörningar och spöket men inte de andra.. Det spökar hos mamma och pappa
32. Vem var din första riktiga vän i sso? - eh, beror på vad man kan räkna som riktig vän
33. Vilket var ditt favoritämne i skolan? - Måste vart Lantbruksdjursskötseln på Strömma
34. VISST SKA ELAINE BÖRJA SPELA STARSTABLE MERA?!?! :D - Ja, det ska hon. Men hon får ta den tid hon tar på sig att komma tillbaka
36. Har du någon gång blivit retad/mobbad i skolan? - Hela låg- och mellanstadiet
37. Är du kär i en kändis, isf vilken? (irl) - Hela jäkla One Direction (a) eller ah, kär och kär, men vill ha dem. (Muppen har sin egna kändis som hon är kär i // El) Vem är det El??
38. Varm korv/hamburgare? - Hamburgare ifrån frasses/max :D
39. Märkte du att jag hoppas från 34 till 36? - Inte förens jag läste denna fråga
40. BRAVO, DU LYCKADES SVARA PÅ ALLA FRÅGOR!!!!- JAG ÄR AZUM!!

 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: