Day 1. Om mig

Kategori: Allmänt

Jahapp, vem är jag då. Har väl rykte om mig att vara El den sprallige, men hon som sitter bakom skärmen då?
Irl är jag väl minst lika sprallig, om inte ännu mera. Bor då hemma med morsan och farsan och en hund, men ofc hon är 14 år(!!), japp jag säger 14 fastän det är idag exakt två månader tills jag fyller. Går då ännu i grundskolan och med utmärkta betyg funderar på att checka lite kunskap om att vara kabel-tv-montör, för att sen kanske bli chef (you never know, stora planer). Eftersom farsan ofta klagar på chefernas okunskap inom det jobb dem bossar över. Annars så rider jag en gång i veckan på ridskola just nu.
På sso så håller jag väl på att levla och ibland även slava åt vänner som jag oftast hänger med när jag är klar med det dagliga. Folk kan ofta tycka att jag är näst intill ett mysterium, men håller bara mycket för mig själv. Man behöver inte berätta mer än näsan är lång. Även om jag kan babbla på i timm-tal om obetydliga saker. 
Men jag tror att ingen vet allt om mig, inte äns jag.
 
Bland det första jag ritade på datorn, blev nog aldrig riktigt klar dock. Gjord i Gimp 2.8, ref. är en bild på min hund.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: