5. Mina tankar om huvudstoryn

Kategori: Allmänt

Huvudstoryn är speciell och enligt mig så ska den upplevas tillsammans med min orginalhäst Dreamdancer. Tyvärr så uppdaterar de alldeles för sällan med själva huvudstoryn och de uppdrag som väl dyker upp är hemskt korta och går på max tre dagar att göra (vanligtvis en till två) och jag hade gärna haft dem över minst fyra dagar, för att hålla det vid liv. Oftast så kommer det ju bara någon 'tråkig' butik i samband med huvudstoryn eller så är det bara uppdrag om själva storyn och går de på en dag så blir hela uppdateringen trist och värdet på den sjunker. 
(Antagligen inför resan i kylskåpet eller kanske en av de nya westerntävlingarna. Vet ej säkert, men snackat med den gubben några gånger nu ju xD Även Dreamdancer med på bilden så som det ska vara när det är huvudstoryn)
 
Men om man ska ta något positivt om huvudstoryn då, ja de har verkligen lyckats få den spännande i nästan varje uppdatering och några ganska roliga ryktesfraktioner som man behöver för att kunna komma vidare (tråkiga i längden men ändå.) Även om vissa uppdrag vart trista (Springa fram och tillbaka mellan olika personer) så har de haft en viktigt uppgift för att man ska komma någonstans. Men som jag sa tidigare, de får gärna hålla på under flera dagar och inte bara en eller två. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: