Min bästa vän

Kategori: Allmänt

Inlägget är önskat av Denise Snowbear.
 
Min bästa vän? Egentligen borde jag bara skriva om en person Elaine Muppson Riverforce, som alltid ställt upp för mig i vått och torrt, trots mitt beteende de första gångerna vi träffades. Men hur ska jag egentligen kunna välja ut en enda bästa vän av alla de underbara människor som gjort avtryck i min sso historia?
Så jag går emot rubriken, skriver lite smått om de alla som fortfarande finns kvar i mitt liv och antagligen kommer läsa bloggen. Hamnar ni inte med i listan och vet att ni borde vara på den, hojta!
 
Muppen
Elaine Riverforce. Tydligen var jag inne i min värsta depperdiod när denna sak bestämde sig för att vi skulle mötas för första gången. Trots mitt hemska humör så gick jag tydligen med på att tävla med henne för att sedan dunsta. Ännu värre är nog att jag inte har ett enda minne av detta. Vet om det för att hon har berättat det både två och tre gånger. Att det första mötet skulle leda till en underbar relation ett antal månader senare är ett mysterium. Men så är det, utan El så vet jag inte vad jag skulle göra. Hon är det bästa som hänt mig. Finns där i vått och torrt, blir sur på mig mer än vad jag blir på henne. Trots detta så stannar hon kvar i vår vänskap. Ber jag henne snällt levlar hon åt mig. Mår jag dåligt så finns hon där eller så låter hon mig vara för att jag ber henne. 
Skulle kunna babbla på i evigheter om vad som gör henne så extremt bäst. Men vi ska inte ta i för mycket, det kan stiga henne åt huvudet, hehe. Vad som än händer så är hon det bästa som finns i mitt liv. Har aldrig träffat henne irl, och det kanske aldrig händer. Men hon finns där ändå på andra sidan av havet. Min klippa i stormen! 
Ska jag vara ärlig så är jag rädd för att om vi ses i irl så kommer jag tappa kontakten med henne. Som jag har gjort med alla andra jag träffat och sedan tappat kontakten med. Vill inte att det ska hända. 
Elaine Emma Muppen Ungen Riverforce, Jag älskar dig. Glöm aldrig det! <3
Tai
Tai tai tai, var ska jag ens börja? Innan vi ens blev vänner var jag en vandrande sak som hade noll koll på vem du var. Vet inte ens hur vi blev vänner mer än att vi tjötade en hel del i global om allt och inget. Kanske satt vi mest och skrattade åt Alex och hans drama i global. Hur som helst så har det där obetydliga tjötet växt och vi är nu vänner med en konstig relation på sso (Jag är din slav och gift med din älskare. Kan det blir konstigare?). Men hur som helst så tänker jag då inte släppa iväg dig. Du är en sann vän som ska stanna kvar. Btw, kan baka en kladdkaka om du vill ha. Men då får du helt enkelt ta dig till Umeå för att hämta den. ;)
Alex
Jag antar att vår relation började på samma sätt som min och Tai's, bara det att den slutat annorlunda då jag är gift med dig. Och du får bli en bättre man, annars kanske jag tar ut skiljsmässa och tar med mig Nikki och Nightson på vägen. Men hur som helst så är du också en underbar vän som ska stanna och någon dag får vi tre eller ah fyra dra ihop ett eget litet event för att du ska bli nöjd. Du, jag, El och Tai. Det låter väl bra?
Alle/Möggel/Murre
Er tre kan jag inte dela upp! Ni och jag var väl lite av de fyra musketörerna i DBC. Var vi alla inne så var det livat i alla möjliga chatter. Jag kunde alltid räkna med er och en kväll på sso kunde sluta hur som helst när vi tjötade i chatten och skype samtidigt + att vi bytt hästar med varandra. Så nej, kan ej dela upp er. Ni var det bästa med dbc och vi hade alltid roligt och har det fortfarande när vi väl umgås alla fyra. 
Nightson
Dotter? Son? Jag vet inte, tror inte ens Alex vet om att du är hans avkomma. Men skitsamma, du är azum tillsammans med alla andra. Du må dissa mig ibland, men jag dissar även dig. Men hänger vi ihop så är det roligt. Kan väl inte annat än att säga tack för att du tvingade mig att gifta mig med Alex och att du var prällen. Synd bara att muppen inte kunde vara med som vittne. Men det hade vi många random folks som. Btw, du ska ha den bruna araben ;) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: