Uppdateringen

Kategori: Allmänt

Det har vart lite dåligt uppdatering ifrån oss här på bloggen nu under veckan som har varit. Men muppen El har ju fullt upp med skolan och sina konstiga tider framför datorn. Jag själv har haft fullt upp med att packa och liknande inför min flytt. Så uppdateringen lär inte bli den bästa just nu den första veckan i Umeå heller. 
Som sagt, imorgon så sätter jag mig på tåget och åker hela vägen ifrån Göteborg till Umeå där jag ska bo under minst fyra års tid. 
Så imorgon ska jag försöka hinna fixa allt mitt på sso, sedan är det El som är underbar och ställer upp med att ta hand om mina djur under helgen tills jag kan logga in själv. Vem vet, kanske slänger jag in lite inlägg och uppdateringen under min resa. Om någon är sugen att vara social och skriva med mig så finns jag på kik - Musikknarkare - heter jag där. Skriv bara vem ni är så blir allting nog väldigt bra :)
Men ah, vi ses väl i nästa vecka någon gång igen antar jag. Så just nu säger jag godnatt! 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: