-Rubrik skall placeras här-

Kategori: Allmänt

 Fick ett sammanbrott igår, känslorna som man lyckats hålla i schack rasade samman. Låg i sängen en stund och grät tyst, innan jag fick ta mig samman och börja laga maten. 
 För ca. 3½ år sedan dog min pappas farbror passligt före min födelsedag. Han var som den morfar jag aldrig hade och hans död tog nog hårdast på mig. För ungefär 2½ år sedan blev farmor änka, ett halvår senare dog hon med. En dag när jag kom hem från skolan, satt pappa i soffan, då visste jag direkt att hon var borta. Och nu är det lite på ett år sedan min mormor dog. Där emellan har också flera underbara djur jag känt dött. När all saknad kom över mig igår bröt jag ihop. I skolan har jag visserligen en kompis, men så fort någon annan är där stoppas jag liksom åt sidan. Så jag har inte mått så bra på sista tiden, eller över huvudtaget sen pappas farbror dog. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: