Brooke Highland?

Kategori: Allmänt

Ja, vem är egentligen personen som bär namnet Brooke Highland på sso? Vem är hen? Vad gör hen? Hur ser hen ut? Hur gammal är hen?
Ja, det ska ni helt enkelt få svar på här. Är det något annat ni vill veta så är det bara att fråga på. Svarar väl på allt antar jag. (Varning bildbomb x10)
 
Detta är då jag! Detta är ansiktet bakom det ökända/kända namnet Brooke Highland på sso. Jag är 21 (snart 22 år), kommer egentligen ifrån en liten håla utanför Göteborg som heter Rävland. Strax efter att jag börjat nian flyttade jag till en annan liten håla vid namn Hyssna. Där kände jag inte en enda själ och först efter två år fick jag veta att det fanns en pizzeria (av en kompis ifrån Jönköping). 
Jag började min gymnasie tid med att studera på Strömma naturbruksgymnasium, men efter många om och men (kompis bråk och annan tjaffs) bytte jag skola till Porthälla gymnasium. Där jag gick jag också två år innan jag lyckades ta studenten med hyfsade betyg och strax senare var jag inskriven på arbetsförmedlingen. Tack vare att jag gjorde det och fick jag två olika praktikplatser, (båda på förskola) så valde jag att börja plugga till förskolelärare. Efter en tid väntande fick jag tillslut mitt besked, jag hade kommit in på förskolelärarlinjen i Umeå universitet. Då blev det att packa mina väskor, sätta sig på tåget och flytta 100 mil bort till en helt ny stad där jag enbart kände min syster. 
 
Som ni kanske swer på bilderna ovan och under till så kanske ni kan räkna ut vad mina intressen är. Men om inte så ska jag berätta det. Mina absolut största intressen är fotografering, (mest av naturen och djur) djur i allmänet, (speciellt hundar och hästar) läsning, kompisar och musik. Hundarna på bilderna är mina (familjens) och de är av raserna jack russel terrier, bullterrier och greyhound. Den bruna skäcken är ett korsningsto av rasen arab/paint som jag har haft som foderhäst och den tredje är en svart nordsvensk jag hittade på en promenad med en kompis. Dessutom så älskar jag att rollaspela (speciellt på stallet.se eller deras nya hemsidan. Så intresserade av det så är det bara att höra av er ^^ )
 
 

Kommentarer

  • Saga Sagis Hallonet Korven Hallonkorven Sunstar

    *Chockad*
    1. Du tar fan o mej de finaste bilderna.
    2. Söööta huuundar *-*
    3. Sööööta hästar *-*

    Svar: Tack :3
    highland.blogg.se

    2013-11-11 | 14:54:42
    Bloggadress: http://jorvikjo.bloggo.nu
  • El Mupp

    Håller med Sagis *-*

    Svar: Tack <3
    highland.blogg.se

    2013-11-11 | 17:50:03
    Bloggadress: http://riverland.blogg.se

Kommentera inlägget här: