Köpa Star Coins

Kategori: Allmänt

Själv är jag den som oftast kastar bort mina star coins i kläder/utrustning så fort ja får sc, har väldigt svårt att spara alltså. Och när jag försälskar mig i de nya hästarna köper som oftast alltid star coins då. Köper via mobil, så det kommer en räkning typ var tredje månad eller så, och då ser man verkligen hur mycket pengar man slösat bort i star coins. Visst behöver de som jobbar med SSO pengarna för löner, men man kan ju tänka på hur mycket man och hur ofta man köper. Förr så köpte jag liksom genast, men nu så har jag börjat fundera om jag verkligen vill. Men det är ju svårt när nya hästar har kommit och många rider runt på dessa skönheter. I vilket fall som helst så har jag bestämt mig för att spara (!!!) till julen nu och hoppas på en liten julklapp i form av star coins i stället.
Men det jag vill säga är att jag tycker absolut att man ska köpa om man får och vill om man har råd, men tänk på hur mycket och hur ofta, för sen när den där räkningen kommer så är man inte alltid lika glad (:
 
 
 
 
Bjuder på en bild av min första andrapris rosett i JSC :3
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Saga Sagis Hallonet Korven Hallonkorven Sunstar

    Haha, kill me... Man vill nog inte veta hur mkt man slösat sc under hela sitt liv...

    2013-11-22 | 19:50:54
    Bloggadress: http://jorvikjo.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: