Varför Silverblood?

Kategori: Allmänt

 Ja, varför valde jag namnet Silverblood till en av alla mina skönheter? Egentligen vet jag inte, men det är ett namn som passar och med hennes utseende så blev även smeknamnet ganska passande - Gråsuggan!
Men inför varje häst jag köper så försöker jag anpassa namnet efter deras utseende och vad jag gillar, men sedan får ju alla hästarna något udda smeknamn eller så byter jag ut dem emot ett annat djur som de liknar. Det har i sig då lett till att denna vackra sak är en gråsugga :)
 
 

Kommentarer

  • Esmeralda Silverforce

    Alltså Gråsuggan måste ju vara det sötaste smeknamnet på en häst i världshistorien x)

    Svar: Du ska bara veta de andra :) Men ja, det är ett sött namn på en söt sak ^^
    highland.blogg.se

    2013-11-24 | 12:45:35
    Bloggadress: http://monokerus.se/
  • Saga Sagis Hallonet Korven Hallonkorven Pandan SunstarS

    Tycker faktiskt att Silverblood är ett riktigt coooolt namn :P

    Svar: Jao :)
    highland.blogg.se

    2013-11-24 | 14:09:26
    Bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se

Kommentera inlägget här: