2 år

Kategori: Allmänt

Två, sso har nu vart öppet för alla i hela två år och det firades rejält under onsdagsuppdateringen. Själv firade jag i min ensamhet att jag har vart medlem i två år redan några dagar innan sso fyllde år. För som många säkert har koll på nu så var jag testryttare, så jag har min rätt att fira en två års dag innan sso ;)
Borde egentligen lägga upp en massa olika bilder ifrån ett firande, men just nu när jag kör med mobiltbredband så har jag ingen lust att bråka med bandi. Så inga bilder är tagna "/ För dem som vill se bilder så finns de på en massa andra bloggar ;)
 
Och ja, vi är dåliga på att blogga. Men El muppson har fullt upp i skolan och sådant. Jag själv har också fullt upp med 'skolan' plus att jag har lyckats skaffa mig ett liv xD
 
 

Kommentarer

  • Saga Sagis Hallonet Korven Hallonkorven Pandan Sunstar

    Hm, jag tror inte jag bryr mig om bloggningen ;D Det är redan bra när man har sig ett liv ;p

    Men såklart är det alltid kul att se vad ni har att skriva!! :D

    2013-10-04 | 16:07:54
    Bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se

Kommentera inlägget här: