Ny klubb

Kategori: Allmänt

Igår hände något som fick mig att gå ur den dåvarande klubben jag var med i. Det blev ett hiskelit bråk som vi inte ska gå in på detaljer i. Ialla fall så skyddade jag och några vänner den mest utsatta. Senare får vi brev. Där vi blir beskyllda för att allt är vårt fel, detta skrivs också i hennes blogg. Man blir bara inte annat än arg, vi som inte gjorde annat än försvarade vår kompis, när hon blev påhoppad av nästan hela klubben.
Ialla fall upplöstes klubben strax där efter. Ungefär i samma sund skapade jag min nya klubb Snow Rainbows Legacy. Vi är redan ett härligt gäng bestående av några av mina bästa kompisar. Meningen är väl den att klubben ska bli sådär halvt aktiv, event någon gång ibland. Bråk är det 0 tolerans på, och detta är uppstärkt av denna händelse. Ialla fall så startas klubben upp på riktigt på måndag eftersom jag har höstlov nu och ska iväg på resa och då är det fritt fram att gå med. Ingen klubblogg kommer finnas om inte klubben blir mycket större.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: