Nytt - igen

Kategori: Allmänt

Höglandet här! Höglandet som har slösat för mycket SC på nya saker. Eller saker och saker, två djur. Hästar för att vara exakt. Det blev den bruna och den vita andalusien som hamnade i min ägo. Bilder och liknande kommer kanske i helgen. 
 
Men då jag failade på min första tenta så måste jag plugga inför omtentan som är den 22 oktober, plus att jag har tenta den 18 oktober. Så som ni kanske förstår har jag en hel del att göra nu dessa kommande veckor, så klaga inte på dålig bloggning. När allt lugnat ned sig så blir det nog bättre. Både på bloggen och min aktivitet på sso. 
 
Och för att uppdatera er om mina hästar så kommer här en lista på dem alla. 
DreamDancer (startis) - Grisen, Jorvikisk varmblod, lv 15
NightTornado - Skunken, Svart oldenburgare, lv 11
LoveWarrior - Utomjordingen, appaloosa, lv 15
SilverRain - Isbjörnen, Andalusier, lv 1
SilverSong - (???), Jorvikisk ponny, lv 1
SilverBlood - Gråsuggan, Oldenburgare, lv 15
IceKiss - Isbjörnen jr, Jorvikisk ponny, lv 6
BraveHeart - Gorillan, Frieser, lv 6
FrostAngel - Kycklingen, Morab, lv 15
WildDream - Brunbjörn, Andalusier, lv 1
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: