Södra Jorvik aka Skördebyggden....

Kategori: Allmänt

...öppnar imorgon! Och jag kommer komma hem närmre halv fyra, fyra på eftermiddagen... Hur roligt är inte det då? Men huvudsaken är att det öppnar och jag är ledig på torsdagen ;)
 
Så om man ska planera någonting som alla andra inför öppnandet.. Jag SKA rida över bron och vidare på nästa ö tillsammans med min starthäst Dreamdancer. 
 
Om man ska planera en outfit att ha till så vet jag inte. Men det ska jag gå igenom noga i hemstallet innan jag (eventuellt) tar mig en skrittur, eller en lugn galopp dit. Vi ska njuta av studen, dra ut på den så länge som möjligt tillsammans. 
Detta kommer väl ske på onsdagen (öppningsdagen) eller torsdagen, vi får helt enkelt se vilket humör jag är på (allt inför jul är kaos -.-) Men hur som helst, jag kommer fota men inte blogga, jag kommer inte läsa några bloggar eller något liknande. Kommer nog inte ens vara social i chatten. För om jag tänker tillbaka till dagen då GÅD öppnade så var det kaos. Alla stod på samma ställe och var i vägen för varandra (var tvungen att be snökulle fixa nyckeln åt mig). Så elmupp, om du vill att jag är social får du skicka på kik ;)
Och om jag och Sara inte har planerat någonting så kommer jag sitta framför min dator på torsdagen och leka å sso. Bilder ska tas hela tiden. Men nu ska jag återgå till att plugga, så vi hörs senare folket :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: