dåligt bloggande

Kategori: Allmänt

Jag är dålig, hemsk, kass och rent av värdelös på att blogga. Känns som att jag dumpat allt på min mupp. "/ 
Men jag har tydligen lyckats med att skaffa mig ett liv. I "skolan" är vi just nu ett gäng på cirka fyra tjejer som pratar och umgås. En av dem umgås jag med dagligen och ska tillbringa hela helgen hos henne (potter maraton). Så det blir någon gång efter onsdagen som jag ska försöka bli aktiv. Men det är inte lätt när vi snart går in på vår fjärde vecka på universitetet och redan ska ha vår andra tenta. Förutom detta så letar jag egen bostad, borde hjälpa till mer hemma hos syrran (som är fullt upptagen med ungar, jobbet och packning). För ja, hennes familj sk flytta till större lägenhet. Följer jag med eller inte? Ja, det får vi helt enkelt se. 
Mitt i allt detta borde jag tänka på att skaffa mig ett mobilt bredband. Var hittar man bra sånna som håller för både sso/sims och det vanliga surfandet? Ge mig tips :) 
Ni har i alla fall fått en inblick i mitt liv och vet varför det är dålig bloggning. Men godnatt folket :)

Kommentarer

  • Saga Sagis Hallonet Korven Hallonkorven Pandan Sunstar

    Du är varken kass, dålig eller hemsk! ;c Eller värdelös!

    2013-09-20 | 15:37:46
    Bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se

Kommentera inlägget här: