Hästar/djur/saker

Kategori: Allmänt

Jo, som alla redan säkert märkt så går mina hästar inte direkt under namnet hästar utan djur/saker då de är något annat som jag liknar dem med. (Braveheart är min frieser men för mig är han min gorilla.. Ser ni vad jag menar?)
Och fram tills igår så hade jag 15 stycken och under gårdagen tog jag två hastiga men bra beslut. Jag köpte tillbaka min Skywalker (svarta ifrån VD) och köpte även in en ny sak i familjen, den gråa araben ifrån FG (Silvermystery). Så är nu uppe i 17 hästar (10 som ska levlas)..
 
Varför gjorde jag detta dumma? Vet ej, men älskar dem alla och nu är min fråga till er läsare, hur många hästar har ni? :)
 
 
 

Kommentarer

  • Sagis da Körven

    uhm uhm uhm... Tja, jag har sålt typ 5 eller 6 hästar (:$), men för tillfälligt är det noog... Shiet jag vet inte ens hur mng hästar jag har XD Nej, men.. 11 tror jag? xD

    2014-03-22 | 16:02:45
    Bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se

Kommentera inlägget här: