Svar på frågestunden, El svarar

Kategori: Allmänt

Frågor av Saga Sunstar~
 
1. Vad gör du när du inte spelar fritid? -Är med vänner och rider :3
2. Vilket har varit ditt livs sämsta köp i sso? -Silver Dapple ponnyn skulle jag tro :3
3. Vad ångrar du mest av allt i sso? -Um, vet faktiskt inte
4. Om du var tvungen att sälja en häst, vilken? -Min ponny eller min gråa Oldenburgare
5. Varför valde du namnet Elaine Riverforce? -Hade läst namnet Elaine i en bok och tyckte det lät ursnyggt, Riverforce är ju världens pampigaste namn, vem vill inte heta Flodkraft liksom? :P
6. Varför valde du namnet Autumnshadow till din starthäst? -Han är en höstskugga om man tänker på färgen
7. Vilken frissa gillar du mest i sso? -Den jag har nu antagligen, det långa vita håret från SGB
8. Hur många hästar har du samanlagt haft? -16 tror jag
9. Hur mycket brukar du spela per vecka? -Varje dag, mer eller mindre oftast
10. Vad är roligast med sso? -Att umgås med kompisar
11. Vad är tråkigast i sso förutom levling? -ALLA JÄVLA RYKTESUPPDRAG
12. Det sämsta du kan komma på med sso? -Ryktesuppdragen.
13. Om du bara fick välja en uppdatering till sso, vad skulle du vilja ha? -Bort med alla ryktesuppdrag
14. Vad heter du irl? -Emma
15. Ditt bästa minne i sso? -Um, svår fråga, men måste säga september 2012, mitt första möte med min älskade mupp
16. Vilket är ditt drömyrke? -Hästskötare, men funderar på att utbilda mig till något annat xD
17. vilket husdjur tycker du blivit mest lyckat i sso förutom hästar? -Hundarna, men gillar inte husdjuren
18. Vad tycker du om skördebygden och dess innehåll? -Najjsat
19. Har du någon gång funderat på att sluta eller ta en paus från sso?  -Har faktiskt haft en paus
20. Träd/buske -Träd går att klättra i :3
21. Hav/träd -Hav går att simma i :3
22. Hur länge kan du hålla andan irl? -Längre än förväntat
23. Har du någon gång sminkat dig, med vilket smink och vid vilket/vilka tillfällen? -Sminkade mig senast igår, mascara, ögonskugga och eyeliner
24. Om du fick chansen, skulle du vilja bli USA:s president? -NEVAH
25. Vill du ha en monarki eller republik i Sverige? -Ni kan få fortsätta ha era kungliga bestyr, men själv föredrar jag repubilk
26. Spelar du andra onlinespel, isf vilka? -Transformice, har även spelat Howrse och några andra :3
27. Älskar du att läsa? -Bästa som finns :3
28. Äppelpaj/Kladdkaka? -Min och Linas berömda kladdkaka :3 
29. Själv föredrar jag äppelpaj -Då har du inte smakat på vårt mästerverk
30. Har du hamnat i sjukhus, isf vad hände? -Fick plötsligt hög feber när ja var liten, så vi åkte in
31. Tror du på vampyrer, varulvar, spöken och enhörningar? -Det finns vampyrer, det är en släkting till fladdermusen som livnär sig på blod, finns åtminståne i Amazonas, annars så tror ja på spöken.
32. Vem var din första riktiga vän i sso? -Nathalie Starstorm
33. Vilket var ditt favoritämne i skolan? -Öm.... bildkonst, matte, husli eller textilslöjd
34. VISST SKA DU BÖRJA SPELA STARSTABLE MERA?!?! :D -Maybe o3o
36. Har du någon gång blivit retad/mobbad i skolan? -Jodå, men det var inget jag tänkte på då :3
37. Är du kär i en kändis, isf vilken? (irl) -Är inte kär i någon kändis, fattar inte alls hur man kan vara så himla tokig i nån kändis, utan att ha träffat den irl
38. Varm korv/hamburgare? -Hamburgare
39. Märkte du att jag hoppas från 34 till 36? -Japp
40. BRAVO, DU LYCKADES SVARA PÅ ALLA FRÅGOR!!!! - WOW, JAG ÄR BÄST JU :D
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sagis da Körven

    men aah sluta nu vill jag äta kladdkaka!!!! xD

    2014-03-22 | 16:07:00
    Bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se

Kommentera inlägget här: